Bröllop 2/7

Helgens bröllop var fantastiskt fint och roligt på alla sett och vis! Vi hade en underbar helg som pågick från fredag eftermiddag till söndag lunch. Sov inte många timmar per natt, det var fullt ös. När jag kom hem i går så var jag helt slut, sov på soffan i säkert två timmar. Men är fortfarande trött...
 
Helt klart värt det dock, har haft en super helg som jag aldrig ska glömma. Vigseln, midagen, festen, folket ja allting var fantastiskt. Tänkt att få vara tärna på ett så fint och välorganiserat bröllop! De hade tänkt på alla detaljer och småsaker, sånt som ger det lilla extra. 
 
 

 
Eftersom jag var upptagen hela dagen med att vara tärna och serva bruden så tog jag knappt några bilder. Har därför fått låna/sno några.
Hoppas att jag får några fina från budparet sedan, de hade en fotograf med hela dagen och natten:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: