2 dagar gamla

Nu är ragdoll ungarna två dygn gamla lite drygt. De frodas och växer. Dock är det en som är mindre än de andra och verkar lite svagare. Han/hon har svårt att slåss om maten mot sina större syskon. Jag försöker så gott jag kan att se till att han/hon får tillgång till mat men det är svårt. De andra fajtas och kämpar sig fram och den lilla knuffas lätt bort.
Åh jag hoppas att den klara sig och inte dör som en ur den förra kullen gjorde...vore så himla tragiskt och ledsamt. 
Håller alla tummar jag har och hjälper den så mycket jag kan så får vi hoppas och tror på det bästa!
Mammakatt mår hur som helst väldigt bra! Hon har återhämtat sig fint och sköter om de små exemplariskt. Hon är en väldigt bra mamma som gör så gott hon kan i alla lägen. Är väldigt stolt över henne! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: