Söndag 17 januari

Shit vad kallt det är ute idag! Var ute med Shabby i morse och då frös mitt hår, blev helt vitt. Tur att jag hade skibyxorna på och rejäla vinterkängor.

Idag ska jag ha min andra pt timma. Kl 13.00 kör vi igång. Är taggad!
Sen ska jag försöka ge mig ut på en pw med Hannah. Det är inte lockande att vara ute i den här kylan men jag måste ändå ut med hunden. Kan lika gärna passa på och umgås samtidigt!

Ikväll är det simning på vattenpalatsen i Lerum som gäller. Jag och mamma ska dit och motionssimma och gå på vattengympa. Ha ha som två gamla tanter.

Dagens lchf frukost:
Plättar på keso, cremefraish, fiberhusk, mandelmjöl och ägg. Med ryskyoghurt (smaksatt med vaniljstång och stevia) och bär. 

Sjukt gott! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: