Snön faller

Fick en chock när jag klev upp i morse. Nog för att det snöade mycket i går kväll, men att det hade kommit såhär mycket snö trodde jag aldrig. Är det 20-25 cm som har fallit under natten?!

Det blir väldigt fint ute med såhär mycket snö men usch vad jobbigt det är. Fick skotta fram bilen i morse,  pulsa i snö upp till vaderna under morgon rundan med Shabby och skotta mig in till kontoret. Inte alls roligt. Bara jobbigt.

Det värsta återstår dock: när all denna snö ska smälta bort och blir slask. Fy säger jag bara...

Utsikten från sovrummet i morse kl 08.



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia


"Jag är en 27 årig tjej som tillsammans med min sambo, våran OEB Shabby och katt bor i vårt nyinköpta radhus"

Hur länge kan man vara 27?

Svar: Ha ha hur länge som helst☺
det tar emot att ändra till 29 år och snart 30...förblir 27 ett tag till, känns bäst så☺
Sara

2016-01-19 @ 18:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: