Nytt bord

Äntligen har jag hittat ett nytt matbord!  Har länge velat ha ett runt bord med iläggsskiva, men de som varit fina har varit så satans dyra. Och se som varit ok i pris har varit svin fula...
 
Men nu har jag hittat jackpot:
 
LANA Bord 115 + Ilägg Vit i gruppen Inomhus / Bord / Matbord hos Furniturebox (100-35-61716)
Bordet är 115 cm i diameter med en iläggsskiva på 45 cm. Maxlängd är alltså 160 cm- gott om palst för 6 sittplatser. 
Hittade det på nätet (såklart) och det levereras hem om ca 20 dagar. Priste var sänkt med 30% så det var prisvärt. Har även beställt nya stolar. Ska visa bilder när allt är på plats så ska vi se om det är lika fint som jag föreställt mig det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: