Tack

Tack till alla er som kom på min fest i lördags och firade mig med fina presenter! Jag är så tacksam och glad över alla fina människor i mitt liv. 

Festen blev verkligen lika lyckad och rolig som jag hade önskat mig. Tunnorna gjorde succé tror jag...det badades i allafall en hel del under perioder. Ett roligt inslag i festen tyckte jag själv!

Fick så mycket fina paket och presenter av alla. Blev verkligen glad över allt hag fick. Nu har jag nya stolar på altan,  massa presentkort, en klongvas, dricka i mängder,ljusslingor, en ny källardörr, blommor och annat smått och gott. Så himla roligt☺ tusen tack.

Har dock varit en tuff helg. Jag är fortfarande svintrött. Har sovit lite och haft fullt upp med att ordna inför och efter festen. Städa, lämna tunnorna osv. 
Extra stort tack till dig bästa Johan som kört en tunna tur och retur till Uddevalla med en 30-kärra. Vad hade jag gjort utan dig i mitt liv Johan ? Antagligen dött av sorg, som en svan som förlorat sin livspartner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: