Måndag vecka 34

Jag har så ont i min kropp så jag vet inte hur jag ska överleva. Efter lördagens mil så hade jag galent ont i min höft/skinka, alltså inte lite ömt utan ont. Riktig jävla smärta!
 
Det började redan efter andra kilometern. Tänkte inte så mycket på det då utan körde bara på. Men efter varje kilometer så gjorde det bara ondare och ondare. Började i skinkan, gick över till låret och vandrade upp mot höften.
När jag väl kom i mål, efter1 tim och 5 min så haltade jag fram. Hade så ont så jag höll på att dö. 
Snacka om vältränad kropp ha ha, endast 10 km krävs för att min kropp ska fucka ur helt. Måste nog beställa en ny höftkula inom kort om inte detta ger med sig.
 
Är både stolt och missnöjd över mitt lopp. Sprang inte på under 1 tim i år heller. Det går nog inte, jag kommer inte kunna springa så snabbt. Speciellt inte den banan som är i Göteborg, för den är tuff. Det är många backar och branta sådana. Kanske ska prova ett annat lopp på samma distans och se om det går bättre!?
 
Hur som helst, ny vecka och i helgen är det dags för fest! :) Längtar som fan, det kommer bli så roligt. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: