Jävla skit

Alltså usch vilken skit start jag fick på den här dagen....
Vaknade utvilad och kom till jobbet i tid för att inse: Fuck, jag ska vara hos veterinären kl 09.30 med alla katter för vaccination!
Fick skynda mig hem och trycka in alla i katter i buren och köra i ilfart till veterinären. 
Väl på plats, när veterinären tar ut katterna så saknas det en. Jag har alltså bara fått med mig 3 av 4 ungar ha ha. Höll på att dö!
Fick rusa ut jag bilen och köra hem och hämta den sista. Kom tillbaka och skämdes som fan. Alltså detta är så typiskt mig. Veterinären måste ha trott att jag är en förvirrad jävel som inte ens borde få ha EN katt, än mindre kattungar. 

Väl tillbaka på kontoret så inser jag att jag har hela ögonlocken fulla av mascarafläckar. Jag har missat att tvätta bort detta innan jag gick hemifrån. Har alltså sett ut som en jävla tvättbjörn med mascara i halva ansiktet. Pinsamt! 

Nej det är blev en dålig dag detta, men nu ska det vända. Ska se till att få en bra kväll och ett bra avslut på denna tisdag. 
Det är bara det att jag de senaste dagarna haft grov jävla ångest. Ångest över att vi ska resa bort, ångest över pengar, ångest över att jag måste städa hemma efter festen, ångest över att ordna med hus/kattvakt, ångest över att hinna klart med allt jobb innan vi åker, ångest över att packa osv osv. Jag som aldrig lider av ångest har plötsligt drabbats av värsta ångestattackerna. De kommer regelbundet och dagligen. Vad fan ska jag göra!? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: