Fixa det sista

Oj oj vad mycket det är att rodda och fixa med inför festen på lördag. Hur ska jag hinna med allt!? Känner mig lite smått stressad. Jag är inte bra på att ha många bollar i luften.

I går ägnade jag hela eftermiddagen och kvällen till att handla (dryck på bolaget, klappstolar, filtar mm), beställde tårtor och kallskuret samt städade och plockade hemma och i trädgården.

Det blir väldigt fint, trädgården har aldrig varit så snygg som nu. Som vi har grejat med stenar, växthus, krukor mm.
Även huset har fått sig ett face lift, jag har rensat, städat och tvättat till förbannelse ha ha.

På lördag gäller det, då är det dags. Jag är så taggad! ☺ Men innan dess måste jag hinna med att handla all mat och dryck mm samt åka till Uddevalla och hämta några saker och sedan laga all mat. 

Det blir varken träning eller socialt umgänge för mig innan lördag kan jag lova! Men det är givetvis värt det, lördagens fest blir belöningen för allt slit och alla pengar (det är sjukt dyrt att ordna poolparty med mat och dryck har jag insett). 


Ny "planteringsvägg" hemma. 
Tycker det blev mysigt med lite grönt på väggen.
Så enkelt att göra om en trist EU pall till en vit planteringsanordning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer ju med dryck!

2016-08-25 @ 17:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: