En mil på lördag

På lördag är det dags för Midnattsloppet, detta blir mitt fjärde år. Ser fram emot lördagens utmaning somtidigt som jag är lite nervös...För som vanligt har jag inte löptränat i år heller. Det blir liksom inte av. Jag hatar att springa och förmår mig inte att ta mig ut och träna. Det går bara inte!
 
Å andra sidan har jag tränat på gymmet mer än någonsin den sista tiden, men jag tror inte att det kommer hjälpa mig bekämpa de 10 kilometerna. Vi får se hur det går helt enkelt. 
Målet är dock som alltid; att springa på under 60 minuter.
 
Kommer ni och hejar på mig?! Jag startar kl 22.05 och ska alltså vara i mål senast 23:05 om min plan går i lås:)
 
Tröjan ( snygg färg i år) är hämtad så nu kör vi:) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: