Måndag 19/10

Usch idag är jag sååå trött. Trodde inte det var sant när klockan ringde i morse, kändes som om det var mitt i natten och jag sovit i tre timmar max.
 
Var ute och slirade på stan med Ruth i lördagsnatt. Hamnade på efterfest och var hemma runt klockan 06. Det blev alltså inte så mycket sömn där mellan lördag och söndag, vilket resulterade i att jag låg i sängen hela gårdagen. Hade ont i huvudet och var helt orkeslös men kunde inte sova. Tog mig upp på eftermiddagen och åkte på kalas, sen gick jag och la mig igen vid 22. Sov som en prinsessa hela natten, hade några timmars sömn att ta igen.
 
Är fortfarande trött idag, två dager efter min utekväll. Alltså jag är på tok för gammal för att vara ute på det viset, min kropp behöver återhämta sig i 48 timmar efteråt. Det har jag inte riktigt tid med känner jag...
Hade tänkt träna idag men jag tror fan att jag skiter i det. Ska hem och plantera om i några krukor istället och sen slappa hemma framför tv:n. I morgon tar jag nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: