Första julklapparna

Nu har jag påbörjat julklappsshoppingen för i år. Jag brukar vara dålig på att komma i gång i tid så i år började jag därför extra tidigt. Får alltid panik när jag hör att Linda i stort sett är klar med sina julklappar i oktober...Va?! Jag som brukar bli klar med de sista den 22:a december typ. Men som sagt, nu är jag igång och har börjat handla de första julklapparna. Bra där Sara!
 
I år ska jag inte köpa nåt nytt julgranspynt eller andra julsaker hem. Jag älskar ju att köpa kulor och pynt till granen men nu svämmar förrådet över,så inga fler saker får plats. Jag får nöja mig med det jag har helt enkelt. Vilket i och för sig är sjukt mycket, jag har extremt mycket julsaker har jag insett.
Måste dock köpa EN ny sak i år för det har blivit tradition. Inför varje jul köper jag något nytt pynt eller nån ny julgranskula. Det gäller att välja med omsorg i år alltså eftersom jag bara får köpa en enda sak. Eller så köper jag ett storpack, det räknas ju som en ha ha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: