Handla med rabatt

Jag har bestämt mig för att försök handla så mycket som möjligt av mina julklappar på nätet i år. Anledningen till det är flera. Men framför allt vill jag kunna spara pengar, 9/10 ggr är det billigare att handla online än i fysiska butiker. Går jag dessutom via sk bonussidor eller använder rabattkoder så sparar jag ännu mer pengar på mina köp. Sedan slipper jag även köer, folksamlingar, stress och varma butiker genom att shoppa framför datorn. Alla finns på ett och samma ställe- på skärmen, hemma. Jag behöver inte springa runt i olika butiker och leta mig igenom högar av kläder och prylar för att hitta det jag söker. Kommer naturligtvis köpa en eller annan julklapp i butiker men många försöker jag handla online.
 
Så, därför kommer jag handla mycket av klapparna i onlinebutiker och jag kommer shoppa via Bonusbay som är en återbärings/rabatt sida. Genom att jag handlar via denna sidan så får jag olika % återbäring på mina köp. Olika butiker ger olika mycket återbäring, tror att max återbäringen är 10%. Procenten samlas och betalas därefter ut till angivet konto i rena pengar! Så bra.
 
Dagen tips från mig till dig är alltså; Handla online och använd dig av Bonysbay eller andra rabatt/återbäringssidor tex Refunder . Håll också utkik efter rabattkoder som titt som tätt dyker upp från olika sidor och butiker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: