Fest 23/5

På lördag den 23 maj har vi vår efterlängtade inflyttningsfest. Ska bli så sjukt kul att äntligen få fira med våra nära och kära att huset börjar bli klart och färdigt (i alle fall på insidan...). Det är fortfarande mycket kvar att göra men det är sånt som vi kan pyssla med under en lång tid framöver, alla som måste bli klart är nu klart vilket känns fantastiskt!
 
På lördag är det alltså dags för festen och klockan 14.00 är familj/barn välkomna. Från kl 18:00 är det fest på riktigt ha ha. Då kommer våra vänner och förutom mat, dryck och trevligt sällskap blir det hotshots!! Ska bli så roligt att få träffa alla vänner på en och samma gång, var evigheter sedan.
 
Jag längtar så jag spricker till lördag men samtidigt känner jag mig sjukt stressad över allt som ska göras innan dess. Det ska handlas, lagas efterrätt, fixas och städas där hemma mm mm. Tiden går så galet fort och nu är det bara 3 dagar kvar tills vi ska vara klara med allt. Tur att vi har familj som ställer upp och hjälper till med en del av maten.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: