1000 mil



Nu har min bil passerat 1000 mil sträcket. Jisses vad mycket på endast 5 månaders tid...
Men det är inte så konstigt, jag kör bil hela dagarna känns det som. Kors och tvärs mellan visningar, intag, möten och annat. De där små sträckorna flera gånger per dag äter fler mil än vad man tror!
 
Älskar min bil lika mycket nu som jag gjorde när jag hämtade ut den på Bilia två dagar innan nyårsafton. Älskar den nästan mer nu när mina svarta sommarfälgar sitter på:)
Har dock råkat repa den lite vänster bak efter att jag backade in i grannens staket. Hur lyckas jag med det när bilen har backvarnare är en gåta! Dessutom har Shabbys klor repat upp lite baktill när hon hoppas i och ur sin bur. Därför ska jag lämna in bilen för att 1) montera dit ett lastskydd som skyddar bak mot repor och skador 2) försöka fixa till och polera bort de repor som blev när jag backade in staketet.
Mitt mål är också att montera dit en dragkrok asap men det kostar nästan 10 000:- och jag känner inte att jag har de pengarna att lägga på bilen just nu. Kanske när skatteåterbäringen har anlänt!?
 
 
 
.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: