Jobb på NK

 
I dag är sista dagen den här veckan som jag är på min vanliga arbetsplats. I morgon och på fredag är jag istället på NK och jobbar.
Det innebär naturligtvis att jag har fått jobba extra mycket de här tre dagarna för att kunna vara ledig i två dagar nu. Å andra sidan kan jag sköta mycket via mail och telefon, så även när jag befinner mig på NK kan jag jobba på rasterna mm. Har visningar i helgen och mycket att göra nästa vecka, så det funkar att jag är borta i två dagar såhär.
 
Tycker det är roligt att för två dagar göra något helt annat och befinna mig på en annan arbetsplats. Det är både lärorikt och kul att byta bransch för en dag.
 
Om ni vill komma och säga hej, eller är sugna på att spana in det nya vår och sommar modet på Henri Lloyd (som by the way är superfint, massor av fina nyheter finns på plats i butiken) så är ni välkomna förbi i morgon eller på fredag:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: