Hemfoder

Ett av de smartaste och mest tidseffektiva sakerna jag gör är att jag beställer hund och kattfodret hem. Jag klickar mig in på någon hemsida (blir olika beroende på vilka som har bra kampanjer och erbjudanden, det finns samma varumärken och sorter på alla ställen) och beställer det jag behöver, sedan skickas det inom 1-2 dagar och ställs utanför ytterdörren.
Jag behöver alltså inte åka till någon affär, inte bära in de tunga säckarna i bilen och inte bära hem dem. Jag betalar allt på en faktura som mailas till mig efter gjord beställning. Så smart och smidigt!
Dessutom är det alltid billigare att handla online är i fysiska butiker. Då pratar vi inte om en tia hit eller dit utan det finns mycket pengar att spara. Det gäller att hålla utkik efter kampanjer, rea och aktuella rabatter.
 
Jag beställer alltid hem två säckar hundmat a 15 kilo och 2 påsar kattmat a 4 kilo per gång. På så sett räcker det med att jag handlar foder ca 4-5 gånger per år. Och jag köper aldrig foder i butik längre, det är både dyrare och jobbigare så varför skulle jag?
 
Nu har hemfoder.se en rabbatkod som ger dig 75:- rabatt på valfritt köp över 300:-. Koden är MID15.
 
Bildresultat för hemfoder.se

Hej och tack för din beställning!

Ditt köp är nu genomfört och det här är din orderbekräftelse från Hemfoder.

Vi ber dig att noga kontrollera nedanstående uppgifter.

Om något skulle vara fel eller oklart ber vi dig att omgående kontakta oss via e-post [email protected] så utför vi eventuella justeringar i
din beställning innan den skickas från oss.

Vi beräknar leverera till dig inom 1-3 dagar (lantbrevbärare kan ta 1-2 dagar extra).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: