Tavlor

I förra veckan köpte jag nya tavelramar på Åhlens som nu sitter uppe på väggen. Hittade en lång list som Jonas satte upp ovanför matbordet. Det känns smidigt för då är det enkelt att byta ut tavlorna/motiven utan att bekymra sig för fler hål i väggen.
Måste sätta upp fler tavlor hemma. Jag är dålig på att hänga upp saker och ting på vägarna, vet inte varför för jag tycker det är super snyggt med tavlor, bilder och ramar.
 
Nu fick jag i alle fall upp tre stycken i vardagsrummet! I den ena tavlan klippte jag ut en bit av en kökshandduk, i den andra sitter en bit tapet och i den tredje satte jag en fin bild som jag skrev ut från datorn. temat är som ni ser fåglar och fjärilar. Älskar fjärilar!
 

Som ni ser har jag även fått upp tre glaskulor som hänger från taket i hörnet. Jag har fyllt två av dem med lite vatten och sedan lagt i murgröna, min favorit växt! I det tredje har jag ett ljus.
 
 


Kommentarer
Postat av: mamma Mia

Så fint!
För ett år sedan såg det lite annorlunda ut!!! ;)

2015-01-26 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: