Sista gången någonsin

I kväll har vi avslutningsmiddag med HSB styrelsen som jag avgick ur i år. Det känns bra att få knyta ihop säcken och säga hejdå till alla med en trevlig middag ute på restaurang. Det kommer bli konstigt att säga hejdå till alla, det är människor jag har sett och pratat med regelbundet under väldigt lång tid.

Jag har suttit med i den här styrelsen i över 4 års tid, har varit ordförande i 2.5 år. Känns lite tomt och tråkigt att lämna det bakom mig men jag är helt säker på att detta är rätt beslut! Jag ska nu ägna den tid och energi som jag la där på mig själv och mitt privatliv. Det räcker med mitt jobb, mitt extra jobb och stallet nu är det dags att prioritera det jag har hemma: huset, Jonas och Shabby.
Känner redan att jag har så mycket mer fritid nu när jag helt kan bortse från allt  vad styrelsemöten, dagordningar och expeditionstider betyder. Befriande!
 
Ikväll ska vi mötas på Michelangelo, den lokala restaurangen i Kålltorp och äta tapas. Mumsigt. Jag har dock vit månad fortfarande så det blir inget vin för min del. Får överleva på bubbelvatten så gott det går...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: