Trevlig torsdag

Oj vilken härlig eftermiddag och kväll jag hade i går!
 
Började med god mat och mingel på Skandia banken. Sedan väntade lite föredrag/föreläsningar och mental coaching av den danske Rasmus Bagger. Man fick sig verkligen ett par tankeställare och insåg snabbt att tankens kraft är enorm.
Vid 18 tiden begav vi oss mot Scandinavium och Göteborg Horse Show. Hann knappt ens se hoppningen (145 tidshoppning stod på schemat) för vi var tvungna att skynda oss till mässan. Tiden var knapp och mässan var viktigast!
Jag sprang snabbt på ett leopardfläckigt schabrak som jag givetvis köpte, 200:- kostade det. Hittade även ett leopard fleece täcke med hals för 450:- men det köpte jag dock inte. Bra där Sara!
Sist hittade jag ett par svarta/leopardfläckiga ridbyxor som var så sjukt snygga. De kostade 500:- men jag köpte faktisk inte dem heller. Jag höll hårti mina slantar, den här resan till Spanien kommer förstöra månadens budget totalt så det gäller att snåla. Men oj oj oj vad mycket fina leopardsaker jag hittade och hade jag bara haft råd så hade jag köpt allt.
Men OM Johanna åker dit på söndag och OM det är resa på täcket och schabraket så ska jag be henne köpta dessa till mig:) Rea kan jag liksom inte motstå.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: