Spänande väntan

Sammydress har allt ifrån kläder, skor och väskor till smyken, smink och skönhetsprodukter. La just en beställning på 6 artiklar och för desa fick jag totalt betala drygt 400:- med frakt och allt inkluderat. Hur billigt och bra är inte det?! Hittade en rabattkod som gav några % avdrag på priset dessutom.
 
Nu återstår givetvis att se hur bra produkterna är och om plaggen passar?! Det är alltid lite trixigt att köpa saker från en hemsida som inte är svensk med tanke på storlekar och kvalité. Men efter vad jag har hört och läst så ska deras saker vara av bra=ok kvalité och passform.
Betalade givetvis med PayPal och valde till (för 2 usd) att man kan spåra paketet samt att frakten/leveransen/paketet är försäkrat under leveranstiden. Det känns tryggt och bra.
 
Jag väljer endast plagg som är oversize/luftiga, jag vet att en tight klännig inte kommer passa även om den skulle vara i strl XL. Storlekarna utanför Sverige är i 99% av fallen alltid mycket, mycket mindre än här hemma. Det där med one size fits all är ren bullshit ha ha så den lätta går jag inte på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: