MMX

Omgång två!
 
Har nu anmält mig till MMX-fitness andra inomhuscamp som startar den 16/2. Har endast en vecka kvar på första campet och jag villha mer! Det är så bra för mig att ha två inbokade dagar varje vecka. Tycker dessutom att den här träningsformen är väldigt rolig och dessutom sjukt effektiv så jag vill absolut inte sluta nu. Ger mig inte innan mina på förhand utsatta mål är nådda.
 
Missar en vecka av andra campet eftersom jag är i Spaninen då. Men min plan är att packa ner träningskläder till resan så att jag kan ut och springa några vändor. Känns som ultimat klimat för löpning- 20 grader varmt på dagarna och svalt men inte kallt på kvällen. Nice!
 

Välj hur du vill betala

Din beställningssammanfattning

BeskrivningarBelopp
  • Objekttotal650,00
  • Totalt 650,00 SEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: