I am to old for this shit

Går kvällen på Ghotia Towers med Nk var fantastiskt. Gryma lokaler, god mat, mycket dryck, fullt dansgolv och massvis med trevliga människor.
Jag som knappt druckit något alls på 7 veckor, försökte ta det lite lugnt med vinet men det gick sådär...Trots att jag tog vagnen hem 00:20 så vaknade jag med fruktansvärd huvudvärk. Var tvungen att komma senare till jobbet, låg hemma och kurerade mig med huvudvärkstabletter och vatten till efter lunch. Ha ha fan vad gammal och tråkig jag har blivit. Pallar ju ingenting alls nu längre...Det är slut på "dricka en torsdag och sen jobba som vanligt dagen efter..." helt enkelt, det funkar inte länge. Man är ju inte 20 längre.
 
Jag o kära Lillebror.
Fan vilken snygg personal Henrii Lloyd på NK har, snyggaste personalen ever:)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: mamma mia

Absolut!

2015-02-20 @ 23:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: