Uppdatering 21/8

Tänkte komma med en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv och vad som inte händer ha ha:
 
Lade ut kattungarna på annons i går strax efter lunchtid och min mobil och mail har gått varma sedan dess. Alltså shit vilket tryck! Jag som trodde att jag skulle få kämpa och eventuellt sänka priset på ungarna för att bli av med alla inom 6 veckor. Det behövs inte kan jag lova!
Nu är alla prel. bokade och det kommer hit familjer som ska hälsa på innan de tingar sin kattunge. Dessutom har jag folk som står på kö OM de som kommer avbokar eller ångrar sig. Sjukt roligt att mina fina fina ungar är så eftertraktade och åtråvärda:)
 
I morgon är det dags för årets Midnattslopp och jag kommer inte springa. Är så jävla ledsen och besviken över det, men jag är fortfarande inte frisk från den här förbannade förkylningen.
Var och hämtade ut tröjan i onsdags och den är så fin, blå/lila i färgen. Matchar exakt mina nya löparskor, jag hade varit så snygg där jag sprang i mörkret i min lila tröja och i mina nya skor...Usch så ledsamt detta är! Tror inte ni förstår men jag är verkligen på riktigt ledsen över att jag inte kommer delta i årets lopp. Det är så roligt och har blivit en tradition för mig och att ni tvingas bryta den pga sjukdom suger.
 
Hemma har vårt garage verkligen börjat ta form. I dag kommer vår garageport och den blir installerad då. Så när jag kommer hem i eftermiddag är den på plats. Spännande. Nästa veck aska vi åka och beställa dörr och fönster. Snart kan jag parkera bilen inne i vårt nya garage, och min cykel såklart!
 
Apropå cykel jag har inte använt min cykel en enda gång den här sommaren. Det är punka och jag är för lat för att åka och fixa det. Eller alltså det är inte hål i däcken (tro jag inte..) utan de behöver pumpas. Men det är med sån pump som finns på bensinmackar. Jag måste alltså rulla ner cykeln till Statoil för att pumpa den, men har inte orkat. Hur dålig är jag inte!? Måste ta tag i det, än är det inte för sent för en cykeltur.
 
Ska jobba i helgen på NK och har visning på söndag eftermiddag. Där emellan tänkte jag försöka ge mig ut i skogen för att plocka svamp och blåbär. Vet dock inte vart jag ska åka? Till mitt vanliga svampställe, som by the way är grymt är det nu slutplockat för jag har varit där och rensat rent 3 gånger redan. Måste hitta något nytt magiskt kantarell ställe...Hur hittar man sådana?
 
Avslutar detta inlägg och denna vecknan, (nu är det helg!!) med en mysig bild på mig och Linda♥ Den togs förra torsdagen när vi var ute och drack vin och hade tjejkväll hemma hos Johanna. Vad bruna och snygga vi ser ut där:)
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: