To old for this shit

Alltså omg vad dåligt jag mår! Trillade in runt kl 03 i natt och försov mig i morse. Festade som om det vore fredag i går, jag orkar inte sånt längre... Jag är för gammal för att kunna jobba bakis!

Men åh vad kul det var igår, längesen jag hade så roligt. Helt klart värt en seg dag i dag för gårdagen var magisk. Jag får så mycket energi och livsglädje av att umgås med mina vänner. De gör mig till en glad och lycklig människa❤ Skulle lätt kunna vara bakis varje dag för dem...de förgyller mitt liv till max så att vara lite trött en dag är ett litet pris att betala.
 

Ska ta mig i kragen nu och jobba på sen ska jag stupa i säng när jag slutat. Längtar efter sömn, min soffa och en film. 
Kanske åker vi till Brännö ikväll eller i morgon bitti,  det ska bli otroligt skönt att få slappa där ute. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: