Sjuk

Ligger hemma och är sjuk. Så jäkla typiskt att bli sjuk första helgen efter semestern.
Natten mellan fredag och lördag var hemsk. Sov ingenting utan låg bara och vred mig i mitt egna svett. Fick mer och mer ont i halsen, i käkarna och i huvudet. Vaknade upp skit kass på lördag morgon såklart. Där var den helgen förstörd...

Lite förkylning o täppt näsa kan jag leva med men att vara såhär orkeslös,  ha ont i hela kroppen, huvudet värker, öronen kliar mm det suger! Jag är inte alls rolig att umgås med nu är bara trött o bitter. Irriterad över att vara sjuk och inte kunna ta tillvara på den här helgen. Dessutom är det midnattsloppet om mindre än en vecka, hur ska det gå?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: