Spring 10 km i skogen

premiärloppet_2015
 
Som vanligt har jag gått och anmält mig till ett lopp och såhär några dagar innan start insett att jag har ju inte tränat ett endaste dugg. Har inte sprungit en meter för att "komma i form" inför loppet. Så typiskt mig och jag börjar bli van att se loppen som träning istället för att träna inför dem.
 
På lördag springer jag premiärloppet i Skatås. 10 km terräng löpning kring Delsjön/Skatås. Ska bli väldigt roligt men jag är lite nervös...En mil är långt och tänk att det är i skogen på stigar, över stock och sten och på små grusvägar. Midnattsloppet är ändå på rakt spår och platt underlag.
Men jag kommer fixa det på ett eller annat sett:) Klarar jag det under 70 min så är jag väldigt nöjd, kommer jag ens i mål utan brutna ben så är jag också nöjd! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: