Projekt bädda sängen

Jag har tröttnat på vår tråkiga säng och fula bäddning. Kuddarna som pryder sängen är fula och tråkiga och överkastet är bara grått och trist. Nu ska det bli ändring på detta! Nu ska det blir ljust och fint och bäddningen ska vara snygg.
 
Jag ska slänga ALLA gamla sängkläder (behåller lakan och några örngott som är fina) och ska köpa nytt. Jag ska köpa matchande sett så att båda täckena och alla kuddarna matchar. Sedan ska jag köpa nya stora kuddar och ha vid huvudändan, även dessa ska matchas. Ska även köpa någon fin pläd/filt som ska få ligga på sängen.
 
Nu ska jag slopa allt var färg heter och endast köra på vitt, grått, beige och ev mörkrött. Det måste matcha vår tapet i sovrummet och jag vill ha diskreta och enkla färger, samtidigt som det ska kännas ljust och fräscht. Det är hotellkänslan jag vill åt.
 
Inspiration:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: