Fredag AW

Äntligen fredag, fy fasiken vad gött. Jag ska fira det med aw inne i stan tillsammans med lillebror. Så mysigt.
 
Har haft en helvetesvecka kan jag lova. Gjort sån jävla tabbe på jobbet och allt har gått åt skogen. Verkligen allt går åt helvete.
Funderar seriöst på att byta yrke, den här pressen och stressen jag ständig lever med är olidlig. Jag vet att minsta fel, minsta misstag, minst skrivfel kan få förödande konsekvenser och tanken på det stressar ihjäl mig. Vet inte hur mycket längre jag orkar med detta.
Tänk att få sitta på Ica i kassan och veta att det värsta som kan hända är att man tar för lite betalt typ. Jag hanterar flera miljoner och människors viktigaste affär görs via mig. Nä usch vilken jävla stress att tänka på mitt yrkesmässiga ansvar. Hur kan det ens vara tillåtet att ha sånt ansvar, jag känner mig inte alls trygg med det. Borde jag kanske tänkt på innan jag blev mäklare, jag visste ju trots allt vad jag gav mig in på....
 
Nog om det, jag får se hur jag ska lösa detta och hur jag ska göra i framtiden. Nu ska jag bara tänka på kvällens aw och längta efter den. Ska dränka min ångest och mitt stressiga jobb i rosévin:)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: