Födelsedagar

 
I går fyllde min sambo och bästa vän år, 27 år gammal är han nu. Känns bra att jag kan säga att han bara är ett år (han är 27 och jag är 28) yngre än mig i tre månader framöver.
Firade gårdagen med paket och god mat. Jag hade köpt två plagg från NK/HL till honom och grillade oxfilé med tillbehör till middag. Blev en lyckad eftermiddag och kväll!
 
Storebror fyllde år för ett tag sedan och det ska vi fira med middag i stan ikväll. Men eftersom vi har två födelsedagsbarn så firar vi båda idag. Det blir först någon drink på något bra ställe och sedan middag på Levantine. Har aldrig ätit där men menyn ser lovande ut.
Hela stora familjen med respektive ska samlas inne i stan och ha en helkväll ihop. Jag har längtat efter den här kvällen länge nu och jag är taggad till max!
 
Först ska jag dock avverka ett pass på sats, sedan ska jag frossa i god mat och vin:)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: