Ytterligare ett kilo

Vägde mig i morse igen och fick en glad överraskning, vågen visade på 69.1 kg. Alltså minus drygt 3.5 kilo på knappt en månads tid. Jävlar vad nöjd jag är över mig själv. Lchf fungerar, det har jag alltid vetat. Men det här är första gången jag kör såhär stenhårt under såpass lång tid som fyra veckor.
Nu fortsätter jag precis som tidigare, ska ner till mina 65 kilo innan jul. Alltså det är 3 månader kvar till jul så det blir inga problem alls! Kommer nå mitt mål låååångt innan dess om det fortsätter såhär.
 
Provade i går mina "skinnyjeans" som jag köpte för ett tag sedan (fick ej på mig dem för en månad sedan) och nu sitter de rätt bra över benen men är något tajta i midjan. Dessa byxor ska jag ha på julafton och då ska de sitta som en smäck. Det är mitt löfte till mig själv!
 
Fan vad jag älskar att banta/gå ner i vikt/bli smal. Nog för att jag älskar godis och är en riktig godisråtta men att banta är nästan bättre:) Alla som inte är feta borde nästan bli det för att sen få uppleva känslan av att tappa i vikt. Det är så roligt.
 
Dagens Lchf tips:
Svin goda bars som endast innehåller 3g kolhydrater/st. Perfekt som frukost, mellanmål eller kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: