Val på söndag

Två dagar kvar till valet och jag är fortfarande inte 100% säker på vilket parti jag ska rösta på...Har nu valt mig att göra på följande sett för att välja "rätt parti": Jag ska följa min magkänsla och välja det parti som tycker samma sak som jag inom mina ♥ frågor, alltså de frågor som jag tycker är viktigast för mig och mitt Sverige. Väljer att utgå från mig själv och mitt eget liv och vad jag i min vardag tycker är viktigt samt mindre oviktigt att lägga tid och pengar på.

Rätt val för mig behöver inte vara, och är sällan rätt för alla andra. Vi lever olika liv och har olika synsett att se på saker och ting och jag det respekterar jag alltid. Istället för att tycka att andra röstar fel och jag röstar rätt så utgår jag bara från mig själv och mina åsikter. Hur andra röstar, tycke rom min röst osv bryr jag mig inte om. Jag lever mitt liv och du ditt och så är det bara.
 
Såg ett bra klipp från tv4 som ger en bra insikt i hur partierna står inom de olika frågorna. Kan hjälpa till att bena ut både och annat när det kommer till att välja och rösta på sitt parti:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: