Torsdag 16/10

Oj vad den här veckan har gått fort fram. Det är redan torsdag och snart helg!?
 
Jag har haft fullt upp varje dag efter jobbet den här veckan, har haft styrelsejobb, visningar och stallet. X "riktiga mamma" har varit bortrest så jag har haft henne själv onsd-fred förra veckan och månd-onsd denna veckan. Roligt men jobbigt. Det tar sjukt mycket tid och energi att åka till stallet varje dag och vara hemma runt klockan 20:30. I går var jag hemma kvart i tio på kvällen...galet. Men nu är jag hästledig i flera, flera dagar och det ska jag ta vara på!
 
Ikväll blir det middag hemma med lilla gubben, sedan ska jga sortera kläder och göra fint i min garderob. Dagens mission: rensa o ut och göra fint i mitt DressingRoom:)
 
Jag och Jonas har infört varsin regel till varann hemma:
Jag måste bädda sängen VARJE MORGON, med överkast, kuddar och hela skiten.
Jonas måste fälla ner toalocken EFTER VARJE toabesök.
För varje gång den ena glömmer så har den andra rätt att glömma/inte utföra sitt löfte. Vi får se hur detta går...Om jag känner Jonas rätt så kommer han glömma av det där jävla toalocket varannan gång ha ha.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: