Ridstövlar säljes

 
Pga att de tyvärr inte passar helt 100 så har jag tagit beslutet om att sälja mina snygga ridstövlar från Mountain Horse. Ord pris var 2150:- och jag säljer nu mina för 1000:-. Känner att ett par såhär fina stövlar ska användas och inte ligga och samla damm, jag vill helt enkelt bara bli av med dem och vill att de kommer till någon som använder dem och har nytta av dem.
Har insett att ridstövlar nog inte riktigt är min grej. Har svårt att hitta stövlar som passar helt och som är både bra, sköna och rätt. Det är en djungel och jag har, trots flera års letande inte hittat "mina" stövlar ännu....Kanske dyker de upp när jag minst anar det?!

Any way...mina stövlar ligger nu ute på blocket och jag hoppas att de kommer till någon som tar med dem ut på mycket skoj. För som det är nu så är det ett par olyckliga stövlar som bara står inknödda i ett hörn i stallet och så ska det ju inte vara:) Det är verkligen ett par snygga stövlar och jag önskar så att jag kunde använda dem och att de passar men tyvärr inte.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: