Meet och Glada Hudik

Ikväll väntar en spännande teaterupplevelse på Lorensbergsteatern med Glada Hudik-Teaterns föreställning Trollkarlen från Oz. För några år sedan var vi och tittade på deras Elvis föreställning och det var så himla bra!
 
Innan kvällens föreställning blir det middag på Meet och jag ser verkligen fram emot det. Deras mat ska vara fantastiskt bra och efter att ha tittat på menyn tror jag att ryktet är sant! Om det verkligen stämmer återstår att se...Carpaccio, oxfile, tonfisk, gratinerad getost, tryffel risotto mm är helt i min smak när det kommer till mat. Att gå ut och äta en hamburgare för 179:- är inte alls något jag skulle få för mig att göra, men att betala 240:- för en god köttstek har jag inga problem med.
 
Tänk vad roligt man kan ha det en helt vanlig tisdag!? Tack till världens bästa pappa som tar med oss på roligheter som dessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: