Galen helg

I fredags var det tjejkväll som slutade på Heaven23, var hemma runt 01-02 tiden skulle jag gissa på. Var lagom tuff på jobbet dagen efter ha ha.
Men skamm den som ger sig! Efter jobbet mötte jag upp johan och Jonas och vi hamnade på John Scotts. Där blev vi kvar till midnatt, drog hem till oss och körde lite efterfest. Hade sjukt roligt, det var en magisk kväll och natt med många skratt.
Söndagen bestod alltså på soffan kan jag lova.
Jag är för gammal för två utekvällar i rad, måste ta igen mig i en vecka efteråt innan jag blir människa igen! Men oj vad jag kommer kunna leva länge på den här helgen, har haft såååå kul och jag älskar mina vänner och min ssambo
.
Två stjärnor på väg hem i taxin;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: