5 km löpning den 18/10

Som alltid så måste jag anmäla mig till olika lopp och löpartävlingar för att jag ska komma ut att springa. Midnattsloppet och vårruset har blivit tradition att delta i.
Att "löpträna" ensam i Skatås är det tråkigaste jag vet. Fy fan vag segt det är och jag finner inget som helst nöje i att plåga mig runt 8:an två gånger i veckan.Önskar att jag hade kunnat lära mig att uppskatta det och tycka om träningsformen men inte. Jag avskyr det.
Efter midnattsloppet i augusti har jag inte sprungit en meter men den 18:e är det dags igen. Då ordnar Sävedalens AIK Sävedalsloppet. Jag anmälde mig till 5 km gruppen, 10 km springer jag bara en gång per år!! Starten är inte långt hemifrån så uppvärmningen för mig blir att gå dit.
 
Sävedalsloppet
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: