Semester

Det känns som att jag har en veckas vila framför mig i och med resan till Backe. De senaste dagarna har jag varit sjukligt trött på morgonen när klockan ringer. Jag har även varit ganska trött och orkeslös på dagarna, trots att allt har gått i ett. Det har verkligen varit fullt upp med jobb och stall. Nu är det dags för återhämtning!
 Miljöbild natur
Det ska bli så otroligt härligt att få komma bort och bara få andas frisk luft och vistas i skogen i en veckas tid. Inte behöva åka till stallet, inte åka till jobbet, inte umgås med vänner, inte ha någon mobil eller internet och inga direkta tider att passa. Jag ska verkligen ta vara på det här och se till att bli ordentligt utvilad!
Har bestämt mig för att löpskorna åker med och jag ska ge mig ut och springa i de norrländska skogarna varannan dag. Ska även ge mig ut på många och långa promenader med Shabby. Det kommer göra susen för min energi och boosta min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: