En tidig morgon väntar...

 
Jag hatar som ni vet att gå upp tidigt, jag är allergisk mot tidiga mornar. Därför vet jag inte riktigt hur detta gick till men av okänd anledning så har jag bokat in en hoppträning i morgon kl 08:00!? What...???
Det betyder alltså att jag behöver vara i stallet runt klockan 07 för att hinna ge alla hästarna frukost, göra i ordning mig och hästen och värma upp innan det är dags för träningen. Usch vad tidigt jag behöver gå upp i morgon med andra ord!
 
Samtidigt som jag vet att jag kommer ångra mitt beslut 100 gånger om när klockan ringer i morgon, så vet jag att när stallet och träningen är avklarat så kommer det kännas otroligt skönt! Då har jag resten av dagen helt ledig och jag kommer vara hemma innan klockan 11:00 på förmiddagen. Kommer bli otroligt härligt att få resten av dagen ledigt och veta att hästbiten är klar för den här helgen:)
 


Min ädla springare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: