Årets mysigaste dag?

I lördags kom Johan hem till mig vid elva på förmiddagen. Vi åkte då och handlade och hämtade ved sedan satte vi oss vid grillplatsen ovanför mig. Grillade korv som vi åt med räksallad, rostad lök och gurkmajonnäs- sjukt gott! Drack vin, öl och cola zero till det och sen solade vi hela dagen. 
 
Vi hade det så trevligt där vi satt. Hundarna var självklart med, de kutade runt och lekte. Framåt 19.00 tiden på kvällen gav vi upp och gick hem igen. Då hade vi alltså varit ute i nästan 6 timmar utan avbrott. Ha ha jag var helt slut i kropp och huvud av allt syre jag andats in under dagen.
 
Den dagen kommer bli svårslagen vill jag lova, det är längesedan jag hade en sån mysig och härlig heldag! Att solen stekte på, det var vindstilla och 18 grader gjorde susen. Nu är våren äntligen här!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: