Simrishamn 27-29/6

På fredag åker jag, hunden och katten ner till huset i Simrishamn. Tar med mig Tess så att jag slipper oroa mig för om hon lever där hemma eller inte... Jonas är ju en katthatare så det skulle inte vara helt osannolikt att han har ihjäl henne när jag är borta. På riktigt nu alltså, det skulle verkligen kunna hända. Han är galen!!!
 
Mamma och Gunnar åker ner redan på torsdag så de är redan där när vi anländer på fredag em. Ska bli mysigt att få en hel helg ihop med dem: Grilla, sola, dricka vin, gå på loppis mm.
Vi tänkte ha en liten helg med fix i trädgården och jag ska tapetsera och måla i ett av sovrummen. Vi barn=mina tre storebröder har lovat pappa att hjälpa till lite mer med huset för att han ska orka ha det kvar.
 
För min del får han sälja alla andra hus/fastigheter/skog han äger INNAN har säljer Simrishamns huset. Det huset är fantastiskt att ha, det är lyx att ha ett sommarställe på Österlen. Därför har jag inga problem med att ägna helgen åt att sitta i bilen 7 timmar och ägna dagarna åt att fixa med huset. Det gör jag så gärna som tack för att han han huset och låter oss använda det hur ofta vi vill.
 
Jag och Shabby i huset under midsommarhelgen förra året.
Ser ni hur ung Shabby ser ut?! Jag tänker inte på det, men hon blir/ser mer och mer vuxen ut för varje månad som går. Nu är hon 1 år och 7 månader så snart har hon nog blivit färdigutvecklad:)
 


Kommentarer
Postat av: Sanna&Frida

Jätte fin blogg!! Besök gärna våran och lämna en kommentar! :) Kram Hopphastarnas.horseworld.se

2014-06-28 @ 12:12:19
URL: http://hopphastarnas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: