Hoppträning igen

I morgon eftermiddag är det äntligen dags för hoppträning igen. Som jag har längtat. Har börjat rida för en "ny" hopptränare, eller ny och ny...Emma red jag för när jag hade Pelle men det var ca 2 år sedan, så hon är ny tränare för mig och X.
Sist jag hoppade för henne så körde hon skiten ur både mig och hästen. Ha ha jag var så svettig och trött så jag kunde knappt gå. Hade träningsvärk i benen dagen efter. Men det är så gött att bli sådär slutkörd på hästryggen. Då vet man att man lever.
Hoppas att morgondagens pass blir lika roligt och givande. Förra träningen kändes superbra, jag lärde mig mycket och X kändes väldigt fin och avslappnad. Vi har börjat om lite från början och jobbar mycket med grunderna, kontroll, tempo och rytm. De höga höjderna får komma senare.

Om det är någon som inte har något att göra i morgon eftermiddag så får ni gärna komma och besöka mig i stallet. Skulle så gärna vilja att någon tog lite kort och filmade när jag hoppade, att se sig själv lär jag mig mycket på. Så om det är någon som är sugen på stallhäng med mig är ni välkomna till Sisjön klockan 18.00:)
 
Min stora åsna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: