Flädersaft

graphics-flower-line-643773
I helgen hittade jag ett fläder träd där vi satt på berget och lyssnade på Håkan. Sprang genast dit och fyllde en påse med blommor. Tror ni att jag hade med mig den hem? Nix. Jag har glömt dem på vägen någonstans, vet inte vart. Hoppas att någon annan tog hand om dem och gjorde saft. Synd att låta så många, fina blommor bara bli förstörda.
 
Idag hittade jag ett nytt träd och jag åkte genast dit med en påse och började fylla. Lyckades inte få tag i jätte många blommor då de växte så högt upp, men till en sats med saft räcker de. Får ge mig ut och hitta ytterligare ett träd för jag måste bunkra upp med minst två satser flädersaft. Har ju en hel matkällare att fylla!
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Kom till Mamman och plocka vet jag!!!

2014-06-11 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: