Vårt blivande kök

Oj vad det här med kök är både svårt och jobbigt. Ett kök är liksom det viktigaste i hela huset, det är hjärtat. Så det är otroligt viktigt att det blir bra och att vi blir nöjda med vårt nya kök. Men det finns så mycket att välja på när det kommer till skåp, luckor, handtag, bänkskivor mm. Det är en djungel och jag blir helt snurrig av allt som finns på marknaden.
Det finns tusentals fina kök som hade kan tänka mig, men jag vill inte ha ett kök som alla andra har. Är så trött på de vita köken, de högblanka luckorna, ek bänkskivan och vita vitvaror. Usch vad tråkigt! Jag vill absolut inte ha något extremt men jag vill ha något som skiljer sig från det vanliga.
 
Är lite sugen på ett grått kök, inte i en mörk nyans utan i en ganska ljusgrå färg. Skulle gärna vilja ha ett lantligt och romantiskt kök, det skulle passa i vårt radhus byggt 1936. Vi har mycket modernt och ett lantligt kök skulle kunna bryta av snyggt. Men Jonas är inte helt med på den idén....Det här kommer inte bli lätt! Men tids nog kommer vi har ett underbart snyggt kök som vi är helnöjda med, det vet jag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: