Nya ögonbryn

För knappt två år sedan så gjorde jag en kosmetisk tatuering av mina ögonbryn. Blev sådär nöjd då kan jag säga, det blev bra men inte lika bra som jag hade hoppats på. Nu har dock den färg som tatuerade in då försvunnit så gott som helt. De säger att en kosmetisk tatuering håller i 1.5-3 år. Så nu är det dags att fylla på!
 
Jag har bokat en ny tid på en annan salong (går inte tillbaka dit där jag var sist, då vi inte riktigt förstod varann och hon inte uppfyllde mina önskemål) som tydligen ska vara bra. Vi får se hur bra de är... Jag är inte speciellt orolig över resultatet. Jag är alltid super noga med mina ögonbryn och kommer såklart vara övertydlig vad gäller färg, form och utseende så detta lär bli bra! Jag blir glad för det lilla, då allting är bättre än mina icke existerande ögonbryn.
 


Kommentarer
Postat av: Jasmin Pääaho

Tar du hand om dem på något sätt? Jag har också tatuerat in ögonbrynen kosmetiskt ca ett halvår sedan. Men det är svårt att inte få smink (foundation) på dem, hur gör du? :)

2014-07-05 @ 23:59:44
URL: http://jasminofsweden.blogg.se
Postat av: Denise

Hoppas du blir mer nöjd denna gång :)

2014-07-06 @ 14:57:03
URL: http://flingans.nu
Postat av: Sandra

hade ingen aning om att man kunde göra så med sina ögonbryn, vad fiffigt!

2014-07-08 @ 13:39:03
URL: http://karnaeliten.blogg.se
Postat av: johanna

Hej snälla kan du mejla mig..
jag har några funderingar.
jag har gjort kosmetiska ögonbryn som
är så jävla fula.. Finns det nått sätt att dom bleks foftare?

2014-11-15 @ 09:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: