Min födelsedag

Om 17 dagar fyller år igen, för 28:e gången. Det är sjukt att det nu är 10 år sedan jag var 18. Vad har jag gjort sedan dess? Inte mycket kan jag tycka...Dags att ändra på det! Mitt löfte till mig själv from min 28 års dag är att jag ska bli en ja sägare, jag ska ta vara på allt som erbjuds och jag ska bli bättre på att vara spontan, göra nya saker mm. Det får vara slut på att sitta hemma och leva svennebanan liv, livet är för kort för det. När jag och Jonas är pensionärer DÅ kan vi sitta hemma och vara tråkiga.
 
Eftersom jag är borta på min födelsedag så tänker jag ha kalaset i augusti istället. Då kanske vi har kommit lite längre med huset också:) Det är alltid roligare att bjuda hem folk när det är lite ordning där hemma.
 
Jag fyller 25
 
MIN ÖNSKELISTA:
-Tatuering. Det var säkert två år sedan jag tatuerade mig sist och nu känner jag att det är dags igen. Vill inte lägga mina egna pengar på en tatuering eftersom jag hellre lägger dem på huset. Men det vore kul att få en tatuering/ett presentkort i födelsedagspresent.
-En öppenspis. Det önskade jag mig i julklapp men fick ingen så jag provar igen.
-En vinkyl. Skulle vara så kul att få en vinkyl som vi kan ha i vårt blivande kök. Ingen stor utan en i lagom storlek där man kan ha dunkarna:)
-Pengar till ridlägret. Jag skulle bli otroligt glad över en lite bidrag till mitt (dyra men roliga ridläger) som är på min födelsedag. Det kostar drygt 5000:- och jag har redan betalt det. Men att få en del av det i födelsedagspresent vore trevligt.
-Dynor till utemöblerna. Våra svarat dynor är nu 3 år gamla och de har blivit så otroligt blekta och fula. Jag önskar mig därför ett nytt set i en grå nyans, alt i en turkos färg.



Kommentarer
Postat av: Matilda Blomqvist

härlig blogg!

2014-07-12 @ 23:40:16
URL: http://matildablomqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: