Middag ute X två

Yes nu lyxar jag till det; ska ut på stan och äta middag med min kära mamma och två av mina bröder idag. Och i morgon är det dags att fira Johan som fyllde år i tisdags, då blir det middag på Michelangelo. Två utemiddagar i rad, inte dåligt!
graphics-flower-line-643773
 
Ska bli otroligt mysigt ikväll att spendera en kväll med mamma och mina bröder. Vi vet ännu inte vart vi går eller vart vi hamnar, det får vi helt enkelt se. Ingen av oss är direkt kräsna eller "fina i kanten" när det gäller mat. Det ska vara trevligt, gott och enkelt inget krusidull är nödvändigt. Krusidulligt sparar vi till vinet. Då ska mamma och Anders briljera med sina rödvins kunskaper, ha ha jag och Leo sitter och skakar på huvudet när de smuttar och luktar på sina glas. Töntigt värre. Lea och jag bälgar i oss vårt vita vin oavsett vart det kommer ifrån, hur det smakar eller vad det kostar. Vittvin är alltid gott och slinker alltid ner, det är vår melodi!
 
I morgon lär det blir en lite blötare kväll med en sväng om på stan om jag känner Johan rätt?! Inte mig emot, det var länge sedan jag var ute och slirade på stan. Är 100% ledig på söndag så jag kan få vara lite trött och sliten utan dåligt samvete:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: