En liten fjärill

Förra året fick jag ett halsband och ett armband från Carolina Gynnings smyckes kollektion (Butterfly Messenger®)  i födelsedagspresent.
Jag älskar hennes fjärils smycken och nu har det kommit ett nytt halsband i samma kollektion. Det är en likadan fjäril som innan men i mindre format.Jag har den stora modellen och nu skulle jag gärna vilja ha den lilla också.
 
Så om någon vill veta vad jag önskar mig i alla hjärtans dag gåva, födelsedags present eller annat så är detta ett tips:)
 
 
Det här är modellen som jag önskar mig. Finns att köpa här.
 
Bild på Lilla Fjärilen Silver - Vuxen (liten fjäril, lång kedja)
Det här är den modellen som jag har sedan innan. Finns här
Bild på Försilvrad med vit Swarovski kristall
Och det här är armbandet som jag har. Finns här
Bild på Försilvrad med vit Swarovski kristall
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: