Väntan är snart över

Den 29:e dec åker jag ner till Kungsbacka och hämtar hem min nya bil. Väntan är äntligen över, belöningen och priset är inom räckhåll.
Jag är så jävla glad och förväntansfull:) Åh den kommer vara den bästa, snyggaste och coolaste bilen som rullar på våra gator. Ha ha ja jag vet att jag har höga tankar om min vanliga "svenne banan Volvo" men jag kan inte låta bli. En sprillans ny bil som BARA ÄR MIN är något magiskt och speciellt.
 
Ingen annan kommer få köra den på en lååång tid framöver, för den är bara min och det är bara jag som får använda den. Om man är snäll och sköter sig utan att grisa ner i mina nya skinnsäten så får man åka med en sväng, men thats it!
 
Har idag beställt en sån här hundbur till Shabby. Valde den näst största storleken. Då från hon plats att både sitta och ligga och jag har ändå utrymme för packning bredvid.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: