Julgranskulor

Jag är besatt av julgranskulor ha ha, har insett det nu. Jag älskar dessa kulor, eller ja kulor och kulor jag köper sällan runda röda utan det blir annat roligt! Har mycket julgranskulor från tidigare år men jag köper alltid några nya saker varje år. Det hör liksom till att förnya beståndet:)
I år har jag hittat några riktiga guldkorn, bland annat en ny cupcake som jag köpte på Lisebergs julmarknad, handblåst, handmålas och väldigt fin! Har även hittat två glittriga klackskor som jag naturligtvis inte kunde motstå.
 
 
Jag är i vanliga fall inte speciellt tjejig av mig när det kommer till klädsel och utseende. Äger inte ens ett par klackskor. Men när det gäller inredning så älskar jag rosa, volang, rosetter, glitter, fjärilar och annat typiskt tjejigt. Konstigt egentligen när jag tänker efter. Men livet är fullt av kontrast så varför inte i det här fallet också?!
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Det är kontrasterna som gör dej så speciell och underbar. Jag blir glad över att ha dej. Kram

2014-12-12 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: